غرض مهم کاهش هر چه بیشتر مرحله مونتاژ سیستم اسکنر سه بعدی تعلیق خودرو بود. این غرض بلند پروازانه میباشد چون می بایست نیازهای متعددی را برآورده سازد. Yanik Senkel، مهندس پیاده سازی صنعتی در مؤسسه Fraunhofer توضیح بخشید: “ما با همیاری سهم دار خویش، Fraunhofer IAPT، هزینه ها و مراحل ایجاد قطعات اساسی خودرو را کاهش میدهیم. جابجایی علم به ما امداد می نماید تا صلاحیت تکنولوژی پرینت سه آینده را در موضوع های پیاده سازی یکدست، مواد پرینت سه آجل و تکنولوژی مرحله ای بهبود ببخشیم”.
بی آلایش سازی پروسه ساختوساز با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده
این گروه از یک شیوه پیاده سازی به اسم seo توپولوژی استعمال کردند. این شیوه مشمول حذف ماده با به کارگیری از برنامه در نواحی که تنش مکانیکی معدود میباشد میباشد. فرایندی که برای دانشمندان قابلیت و امکان مخلوط دوازده جزء به یک قطعه دارای انسجام واحد را مهیا می سازد. آنها داعیه می نمایند که وزن این قطعه ۳۶٪ از قطعه مهم کمتر میباشد و مقاومت خستگی بهتری دارااست. همینطور قطعات پرینت سه آتی گردیده از حیث لرزش، رنج و ایجاد صدا تلاش بهتری را به اکران میگذارند. بها پرینت سه آینده این قطعه در مقایسه با ساختوساز قطعه به طرز های مرسوم کمتر میباشد. غرض اساسی بهبود چشمگیر تجربیات رانندگی با یک خودروی اسپرت گرانقیمت میباشد. به گفته این دسته، تکنولوژی پرینت سه آینده همینطور میتواند قدمت قطعه را ارتقاء دهد.